Headlines
Objavljeno: četvrtak, 1. kolovoza 2013.
Članak napisao: Unknown

Neymar: Messi je najbolji na svijetu, a ja sam tu da pomognem

Sudeći prema prvim riječima Brazilca Neymara, on i Lionel Messi neće imati nikakvih problema po pitanju "ko je glavni na terenu".
"Moj odnos sa Leom je odličan. Razgovaramo svaki dan i možete biti sigurni da između nas neće biti nikakvih problema. On je najbolji na svijetu, a ja sam ovdje samo da pomognem", rekao je Neymar.
Najjače Barcelonino ovoljetno pojačanje oduševljen je svojim novim klubom.
"Ovo je poseban klub. Vrlo sam iznenađen svime, a posebno odnosom saigrača prema meni. Barcelona igra najbolji fudbal na svijetu i radim na tome da se što prije uklopim", dodao je Neymar.

O autoru članka

Objavio članak: Unknown on 17:16. Oznake: , , , , , , . Pratite naše objave preko: RSS 2.0. Komentiraj!

Objavio članak; Unknown on 17:16. Oznake: , , , , , , . Prati naše objave preko: RSS 2.0. Neslažeš se? Komentiraj!

0 komentari for "Neymar: Messi je najbolji na svijetu, a ja sam tu da pomognem"

Leave a reply

Video